بست نوار نقاله

بست نوار نقاله چیست؟

بسیاری از تسمه‌های صنعتی به صورت رول‌های مدار باز به بازار عرضه می‌شوند. برای بکار گیری این تسمه‌ها در دستگاه‌های صنعتی باید به صورت حلقه‌های مدار بسته و کاملاً متناسب با دستگاه در آیند؛ بنابراین پیش از قرارگیری تسمه‌ها در دستگاه‌ها، عملیات آپارات بر روی آن‌ها انجام می‌شوند. آپارات تسمه‌ها به دو صورت گرم ( به‌وسیله‌ی چسب‌های سیمانی) و آپارات گرم (به‌ وسیله‌ی اتصال کننده‌های فلزی) انجام می‌شود. بست و چنگ تسمه، یکی از لوازمی است که در آپارات سرد برای اتصال دو سر تسمه از آن استفاده می‌شود.

بست نوار نقاله انواع متفاوتی داشته که بر روی انواع مختلف تسمه‌های صنعتی قابل نصب می‌باشند. به‌ طور کلی بست نوار نقاله از انواع لوازم جانبی آپارات تسمه برای اتصال دو سر آن و تبدیل یک رول باز به یک حلقه تسمه می‌باشند.

بست و چنگ تسمه برای اتصال فیزیکی دو سر تسمه بدون دخالت چسب های سیمانی و اپارات گرم استفاده می شود. برای استفاده از بست و چنگ در اتصال تسمه باید به کیفیت چنگ تسمه نیز توجه داشت.

بست نوار نقاله
بست و چنگ تسمه نقاله

انواع بست نوار نقاله

بست و چنگ ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام برای تسمه‌های مختلفی به کار می‌روند. از انواع پرکاربرد چنگ تسمه می‌توان به انواع سوزنی، قلابی، لولایی و دوپیچ اشاره کرد.

خرید بست و چنگ تسمه نقاله

بازرگانی تسمه پیشرو بلت عرضه کننده انواع تسمه‌ صنعتی در تهران می‌باشد.  بازرگانی پیشرو بلت در اتصال دو سر تسمه از بست و چنگ‌های باکیفیت استفاده می‌کند. بست و چنگ‌های مورد استفاده در بازرگانی پیشرو بلت دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله، ضد رنگ، ضد سایش و مقاوم به نفوذ انواع حلال شیمیایی می‌باشد. برای خرید انواع تسمه صنعتی و همچنین اتصال فیزیکی این تسمه‌ها از بازرگانی تسمه پیشرو بلت، می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه و یا اینکه با تماس تلفنی از سراسر کشور خرید داشته باشید. همچنین مشاورین فروش بازرگانی پیشرو بلت شما را در انجام خریدی آگاهانه و متناسب با نیاز صنعت و یا دستگاه شما راهنمایی خواهند کرد.

 

دریافت مشاوره رایگان

۰۲۱۳۳۹۸۸۴۴۹

خدمات آپارات تسمه نقاله در محل

فروش تسمه‌های آپارات شده و ارسال تکنسین باتجربه و حرفه‌ای به محل مورد نظر شما برای انجام آپارات (نصب) انواع تسمه‌های صنعتی

 

مزایای بست و چنگ تسمه نقاله

سهولت نصب

این قطعه‌ها فرآیند اتصال نوارهای نقاله را ساده‌تر می‌کنند و زمان توقف کمتری را در هنگام تعمیرات و تعویض‌ها فراهم می‌کنند.

تطبیق پذیری

بست های تسمه نقاله در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند که با عرض و ضخامت های مختلف تسمه قابل استفاده هستند و در صنایع مختلف کاربرد دارند.

ایمنی

بست و چنگ های با کیفیت احتمال لغزش یا ناهماهنگی تسمه را کاهش می دهند و به محیط کار ایمن تر برای پرسنل که سیستم های نقاله را مدیریت می کنند کمک می کند.

مقرون به صرفه

این قطعات، تعمیرات و تعویض سریع را امکان پذیر می کنند و با اجتناب از نیاز به تعویض کامل تسمه در هنگام ساییدگی یا پارگی، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهند.

قیمت بست نوار نقاله

قیمت‌های بست نوار نقاله ممکن است بر اساس نوع، جنس، ابعاد، کیفیت و تولیدکننده متفاوت باشند. این قیمت‌ها ممکن است در بازارهای مختلف جهان متغیر باشند. به عنوان مثال، بست‌ها و چنگ‌های فلزی از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ معمولاً قیمت بالاتری دارند نسبت به بست‌ها و چنگ‌های پلاستیکی.

قیمت‌ها می‌توانند به تعداد و ابعاد بست، نوع بست (پیچی، کلیپسی، قفلی و غیره)، تعداد چنگ‌ها، ابعاد، جنس و نوع اتصال (پیچی یا ریلی) وابسته باشند. همچنین، تغییرات در قیمت مواد اولیه و شرایط بازار می‌توانند قیمت‌ها را در طول زمان تغییر دهند.

بهترین راه برای اطلاع از دقیق‌ترین قیمت‌ها، مشاوره با تأمین‌کنندگان معتبر و فروشندگان مختلف است. از طریق تماس با ما، می‌توانید برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان اقدام کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام دقیق قیمت انواع تسمه نقاله و بست تسمه نقاله با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

خرید بست تسمه نقاله
با بهترین قیمت و کیفیت

محصولات مرتبط