رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله چیست؟

رولیک نوار نقاله (Conveyor Roller) یک قطعه مهم و اساسی در سیستم‌های نقاله صنعتی است که برای انتقال مواد به صورت مکانیزه از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شود. این رولیک‌ها به صورت مداوم زیر نوار نقاله قرار گرفته و با حرکت آنها، نوار نقاله و مواد منتقل شده را حرکت می‌دهند.

وظیفه اصلی رولیک نوار نقاله، کمک به حرکت پیوسته، مشترک و پایدار نوار نقاله است. این رولیک‌ها معمولاً از جنس فولاد، پلاستیک، یا سایر مواد مقاوم ساخته می‌شوند. طراحی و اندازه‌گیری رولیک‌ها به عواملی مانند وزن و نوع مواد منتقل شده، سرعت نوار نقاله، شرایط محیطی، و نوع کاربری سیستم نقل و انتقال وابسته است.

انواع رولیک تسمه نقاله

رولیک نوار نقاله

خرید رولیک تسمه نقاله

فروشگاه پیشروبلت یکی از فروشگاه‌های با سابقه تهران در زمینه واردات و فروش انواع تسمه صنعتی و نوار نقاله می‌باشد. از دیگر خدمات شرکت پیشرو بلت می‌توان به آپارات حرفه‌ی تسمه انتقال نیرو، قیمت پایین و ارزان تسمه‌ها و ارسال به سراسر کشور اشاره کرد. برای خرید رولیک نوار نقاله و سایر تسمه‌های صنعتی با شماره‌های موجود تماس بگیرید. علاوه بر این‌ها با تماس، مشاورین ما در بخش فروش تسمه شما را در خرید انواع تسمه مناسب با صنعت شما راهنمایی می‌کنند.

دریافت مشاوره رایگان

۰۲۱۳۳۹۸۸۴۴۹

خدمات آپارات تسمه نقاله در محل

فروش تسمه‌های آپارات شده و ارسال تکنسین باتجربه و حرفه‌ای به محل مورد نظر شما برای انجام آپارات (نصب) انواع تسمه‌های صنعتی

 

مزایای رولیک تسمه نقاله

افزایش سرعت و کارایی

با استفاده از رولیک‌های مناسب، سیستم نوار نقاله می‌تواند به صورت پایدار و با سرعت مطلوب، مواد را منتقل کند که به افزایش کارایی و سرعت در فرآیندهای صنعتی کمک می‌کند.

  1.  

کاهش اتلاف وقت

با استفاده از رولیک‌های با کیفیت و دقیق، کاهش هدر رفت مواد و از بین رفتن وقت در فرآیندهای نقل و انتقال امکان‌پذیر است.

 

استفاده در صنایع مختلف

این رولیک‌ها در صنایع گوناگونی از جمله کارخانه‌های سیمان، صنایع معدنی، صنایع غذایی، و صنایع ساختمانی به کار می‌روند.

 

قیمت رولیک تسمه نقاله

قیمت رولیک با توجه به کارایی و اهمیت آن بسیار مقرون به‌صرفه می‌باشد. بااین‌حال با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات موجود در بازار نمی‌توان قیمت مشخصی را برای بسیاری از اجناس اعلام کرد. برای خرید انواع تسمه صنعتی، تسمه‌های نوار نقاله و سایر لوازم جانبی تسمه با مشاورین فروش بازرگانی تسمه پیشروبلت تماس بگیرید.

برای خرید بیشتر، ممکن است قیمت به صورت گروهی و با تخفیف قابل قبولی عرضه شود .لازم به ذکر است که در این زمینه، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت، بهتر است با شرکت‌های تولید کننده و عرضه کننده تماس گرفته شود.

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام دقیق قیمت انواع تسمه نوار نقاله با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

خرید رولیک تسمه نقاله
با بهترین قیمت و کیفیت