تسمه نقاله PVC

تسمه pvc چیست؟

تسمه pvc (polyvinyl chloride)، از انواع پرکاربرد تسمه نوار نقاله هستند که از مواد پلاستیکی PVC ساخته شده‌اند. این نقاله‌ها به دلیل داشتن خصوصیات مناسب مانند مقاومت در برابر شکستگی، انعطاف پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی و سایر خصوصیات، بسیار مناسب برای استفاده در صنایع مختلف هستند.

انواع تسمه pvc موجود در بازار

تسمه نقاله pvc

خرید تسمه نقاله PVC

فروشگاه پیشروبلت یکی از فروشگاه‌های با سابقه تهران در زمینه واردات و فروش انواع تسمه صنعتی و نوار نقاله می‌باشد. از دیگر خدمات شرکت پیشرو بلت می‌توان به آپارات حرفه‌ی تسمه انتقال نیرو، قیمت پایین و ارزان تسمه‌ها و ارسال به سراسر کشور اشاره کرد. برای خرید تسمه PVC و سایر تسمه‌های صنعتی با شماره‌های موجود تماس بگیرید. علاوه بر این‌ها با تماس، مشاورین ما در بخش فروش تسمه شما را در خرید انواع تسمه مناسب با صنعت شما راهنمایی می‌کنند.

دریافت مشاوره رایگان

۰۲۱۳۳۹۸۸۴۴۹

خدمات آپارات تسمه نقاله در محل

فروش تسمه‌های آپارات شده و ارسال تکنسین باتجربه و حرفه‌ای به محل مورد نظر شما برای انجام آپارات (نصب) انواع تسمه‌های صنعتی

 

مزایای تسمه PVC

آنتی استاتیک

 وجود خاصیت آنتی استاتیک در تسمه های PVC، ایمنی را در کاربردهای مختلف افزایش می دهد، زیرا خطر تخلیه جرقه های الکتریکی، انفجار گازهای قابل اشتعال و آسیب به تجهیزات حساس را کاهش می دهد.

 

قابلیت شستشو و ضدباکتری

 تسمه pvc  قابلیت شستشو دارند و در صنایع غذایی به دلیل قابلیت شستشو و ضدباکتری بودن، برای حمل و نقل مواد غذایی بسیار مناسب هستند.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

 دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی شیمیایی هستند و برای حمل و نقل مواد شیمیایی، به خصوص در صنایع پتروشیمی، بسیار مناسب هستند.

وزن سبک

دارای وزن سبکی هستند و در صنایعی که نیاز به جابجایی تسمه‌های سنگین دارند، به عنوان گزینه‌ی مناسبی شناخته می‌شوند.

انعطاف‌پذیری بالا

دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و در حمل و نقل مواد با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف مانند ظروف و جعبه‌های بزرگ، مناسب هستند.

عمر مفید طولانی

دارای عمر مفید طولانی هستند و در صورت استفاده درست و نگهداری صحیح، می‌توانند برای مدت زمان طولانی به کار بروند.

هزینه‌ کمتر

در مقایسه با سایر مواد، هزینه‌ی کمتری دارند و برای استفاده در بسیاری از صنایع می‌توانند به گزینه‌ی اقتصادی تبدیل شوند.

قیمت تسمه PVC

قیمت تسمه نقاله pvc ممکن است بسته به اندازه، ضخامت، نوع، کیفیت و تولید کننده متفاوت باشد. همچنین، شرایط بازار و تقاضا و عرضه نیز می‌تواند قیمت تسمه پی وی سی را تحت تأثیر قرار دهد. قیمت این تسمه ارزانتر از بسیاری از مواد دیگری است که در صنایع مختلف استفاده می‌شود. به خصوص در مقایسه با تسمه‌های نیمه فلزی و فلزی. برای دانستن قیمت دقیق این تسمه باید به فروشندگان و تامین کنندگان مختلف مراجعه کرد و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد.

همچنین، توجه به نکاتی مانند حداقل تعداد سفارش، شرایط پرداخت و حمل و نقل نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر گذار باشد. در صورتی که مقدار سفارش کم باشد، احتمالاً قیمت تسمه پی وی سی بالاتر خواهد بود. به علاوه، اگر شما بخواهید تسمه پی وی سی را از خارج از کشور وارد کنید. باید هزینه‌های وارداتی و ترخیص گمرکی را نیز مدنظر قرار دهید که می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد.

برای خرید تسمه پی وی سی باید به فروشندگان و تولیدکنندگان مختلف مراجعه کرد. و با توجه به نیازهای خود، نوار نقاله پی وی سی مناسب را با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کرد. مقایسه قیمت تسمه نقاله pvc با مواد دیگری که در همان صنعت استفاده می‌شود، نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین قیمت را پیدا کنید

برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام دقیق قیمت انواع تسمه نوار نقاله با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

خرید تسمه پی وی سی
با بهترین قیمت و کیفیت

کاربرد ها

کاربرد تسمه PVC در صنعت‌های مختلف

تسمه‌ PVC (پلی وینیل کلرید) در چندین صنعت به دلایل مختلف استفاده می‌شوند. این تسمه‌ها به دلیل ویژگی‌هایی همچون انعطاف‌پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت شکل‌گیری آسان، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند:

آیکن صنعت مواد غذایی
صنایع غذایی

تسمه‌های PVC در خطوط تولید و بسته‌بندی محصولات غذایی استفاده می‌شوند، از جمله بخش‌های مختلف مانند خطوط کشتیرانی، بسته‌بندی محصولات لبنی و غیره.

آیکن داروسازی
صنعت داروسازی

در بخش‌هایی از تولید داروها و تجهیزات پزشکی نیز از تسمه‌های PVC برای انتقال و بسته‌بندی استفاده می‌شود.

آیکن بسته بندی
صنعت بسته‌بندی

صنایع بسته‌بندی نیز از تسمه‌های PVC بهره می‌برند، برای بسته‌بندی و انتقال مواد مختلف از جمله کارتن‌ها، جعبه‌ها و ....

آیکن نانوایی
نانوایی و شیرینی پزی

در نانوایی و شیرینی پزی ها نیز تسمه‌های PVC برای انتقال نان و مواد اولیه استفاده می‌شوند.

محصولات مرتبط